Engla spelar på munnen :)

Nu är helgen slut och i morgon är det dags för Patrik att jobba igen. Jag, Hjalmar och Engla är lediga och jag vet inte vad vi ska hitta på. Helgen har varit upp och ner. I fredags fick vi middagsgäster. Vi var 10 st i vårt lilla kök! Hade inte riktigt planerat för matgäster men det löste sig bra ändå. Som tur var hade vi köpt massa grillkorv och pommes så det blev enkelt tillagat. På lördags morgon vaknade vi 4.30 av en magsjuk Hjalmar som kräktes ner vår säng. Stackars liten var så hängig hela dagen. Kräkningarna slutade tidigt på förmiddagen men sedan fick han feber och var allmänt hängig. I morse var han pigg som en lärka igen och vi tog pulkor med oss till lilla pulkbacken en bit bortanför oss. Sedan blev det lunch och vila för hela familjen. Väcktes av P-I, Ullis och göteborgskan som kom på kaffe. Resten av dagen har vi bara varit hemma och grejat. Helgen tog slut alldeles för fort.

Nu ska jag bjuda på en film från i dag!


Gullungen vår!

Det är lite roligt att jag har en liknande film på Hjalmar i ungefär samma ålder på bloggen. Den kan du se här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0