Höst!

Nu känns det som att hösten är här på riktigt! Jag tycker faktiskt att det är ganska mysigt och njuter av kalla soliga höstdagar.
 
Har några höstbilder jag tänkte visa men först vill jag bara skriva att sedan förra inlägget så känns allt lite bättre. En ny toalettstol visade det sig att min morbror hade så vi behövde bara åka till Härnösand för att hämta den. Jag har hunnit vara på tre anställningsintervjuer sedan sist. En av arbetsgivarna har hört av sig en andra gång hittills. När det gäller pengar så är det kärvt att gå hemma båda två... Patrik är ju föräldraledig. Vi klarar oss rätt bra på lite och inget men ibland krisar det. Nu hoppas jag att min jobbsituation kommer att lösa sig snart. Och om en lite dryg månad börjar Patrik att arbeta igen. Då ska jag förhoppningsvis också arbeta och vi kliver in i det stora ekorrhjulet.
 
Men nu lite höstbilder!
 
Kolla in det fina höstiga blåbärsriset jag plockade när vi var i skogen förra veckan!
Jag bakade en supergod äppelkaka i går, det tycker jag är höstigt... här finns receptet!
Vår Engla börjar bli stor.. snart 14 månader!
Och bus-Hjalmar fyller ju 3 år om 1½ månad!
Vi tllbringar ofta några timmar i skogen tillsammans. Är så glad att barnen gillar det.
Det har blivit en hel del svampplockning.

Och hallon, blåbär och lingon så klart.
 
Nu får ni inte se mer i dag. Nu ska vi se True blood! God kväll!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0