Feber och kattloppor mm

Åh vad jag har blivit dålig på att uppdatera... Sitter ju väldigt sällan vid datorn numer. Nu ligger jag med telefonen i sängen med en snarkande Engla på ena sidan och en febrig Hjalmar på den andra. Stackars lillkillen hade 40,2 i temp när vi nattade honom. Han sover oroligt och andas fort så jag vill att han sover i vår säng så jag har bättre koll. Efter att vi hittat kattloppor i sängen har det varit storstädning och tvättmaskinen har verkligen fått jobba här hemma. Så jäkla äckligt!! Åkte till Ikea och köpte nya täcken och kuddar till oss alla oxå. Katten har fått loppmedel så nu hoppas jag att det ska räcka. Hon som var vår lilla bebis innan barnen kom har fått.halka ner på prioriteringslistan så det är ju synd om henne. Nu har hon dessutom blivit utstängd från sovrummet. Hjalmar har fått tillbaka sina utslag på magen så vi skulle behöva behandla henne mot ringorm oxå men det går inte då hon inte ska duscha på tre veckor efter loppbehandlingen.... Vad sjutton gör man då? Jag vill inte ens gärna ta i henne nu. Nä Usch det har varit mycket nu. Vi har haft dop, Patrik är sjukskriven, Hjalmar sjuk, loppor i sängen och annat skit.Jag är så trött och nu längtar jag efter sommar, sol och bad! Dopet gick jättebra. Ska lägga in några bilder från det men inte nu... Nu ska jag sova.


Kommentarer
Zara

Hua, förstår din frustration=( Ni har verkligen haft det tufft på sista tiden med allt skit. Jag hoppas verkligen att det vänder nu och att ni får njuta av våren och solen. Kramar

2012-03-30 @ 15:39:45
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0