Inspiration



Är så sugen på att fixa Englas sovrum! Väggar och golv behöver fixas och så ska det dekoreras lite. Men jag har svårt att bestämma mig och pengar finns det inte mycket av.. därför lutar det åt färg och inte tapet. Trodde väl aldrig att jag skulle fundera på rosa.. men en fondvägg i rosa eller rött kommer det nog att bli där inne och resten av väggarna får vara vita. Önskar att jag kunde virka små söta kompisar åt henne oxå. Får gå virkkurs sedan! Bjuder på lite inspiration... vad gillar ni??

 
















Kommentarer
Kicki

Fina bilder på fina barn och ett mysigt hem!

Angående låtsaskompis så skulle jag göra som du och spela med! Det är ju en lek och det är bra att ha fantasi! :)

Så roligt å se dina små filmer. Kommenterar inte så ofta, och är dålig på att uppdatera min blogg. Men brukar vara inne då och då å läsa din blogg :)

Kul att göra om Englas rum! Jag vill göra om Meijas rum också. Många idéer finns, men sen ska det ju finnas tid och pengar också ;)

Kram!

2012-02-06 @ 18:56:19
Zara

Kul! =) Älskar tavlan från IKEA, har oxå funderat på att köpa den till Zmilla=) Virkis-figurer är ju oxå söta...vill oxå kunna virka. Gå en kurs tillsammans??;) Lycka till och jag väntar på fotot.....kram

2012-02-10 @ 20:49:41
URL: http://koccoz.blogg.se/
Jonas

Tapeten med hus, skog och moln var jättefin! Sen gillar jag tatueringen du ska göra med hjärtat och fåglarna. ;)

2012-02-17 @ 09:48:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0