Fullt upp!

Oj... Den här veckan har det hittills varit fullt upp! Och det ser ut dom att det blir detsamma i några dagar till! Vi har kommit in i vardagen och nu rullar det bara på. Roligt tycker jag. I morgon ska jag och Engla träffa några mammor med barn under dagen för att äta våfflor. Sedan tänkte jag ta med barnen till öppna fsk när jag hämtat Hjalmar. Sedan hem och göra middag innan det är dags för cirkelträning (!!) Och efter det simning. Hinner jag hem i tid ska vi se nya favoritserien " once upon in time". Jag är så glad att det händer en massa. :) P.s jag har hunnit bli brunett den här veckan oxå. Det var ju inte direkt planerat men känns helt ok ändå. Så kan det gå när man som jag försöker färga håret själv. Det är inte första gången.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0