Att gräva en grop och varning för gnäll!

Efter en jobbig natt och dag sover nu båda barnen äntligen. Mannen i huset sitter på toagolvet och kopplar om ledningarna till toaletten som har börjat läcka. Egentligen borde jag kanske passa på att ta igen lite sömn men det är inte så lätt när man är nödig...!
 
I dag har vi alla varit irriterade och trötta och jag hade bara lust att åka härifrån ett tag. Hjalmar har sovit urdåligt i natt och sparkat och snurrat intill mig hela natten. När han äntligen somnat till vid tre var det Englas tur att vakna.
 
Engla är förresten precis överallt nu. Hon klättrar och drar fram värre än vad Hjalmar gjorde i samma ålder. Strumpor, leksaker, skor och kläder ligger utspridda i hela huset på några minuter. Och jag som tyckte att Hjalmar var vild... Håller vi inte koll på henne så klättrar hon upp på köksbordet och ställer sig och hoppar där! Hon är riktigt envis vår Engla.
 
ÅÅåå... Nu kom Patrik och meddelade att toaletten inte verkar gå att laga i kväll... Jag tror jag blir tokig. 
Ingen toalett, inga pengar, inget jobb och när jag ändå har börjat gnälla så har jag inga höstkläder heller. 
 
Nu ska jag gå ut i mörkret och gräva en grop i skogen så jag i alla fall kan bajsa! Sen ska jag sova och hoppas på mer tur och glädje i morgon!
God natt! 


Kommentarer
Maria

Ååå vad jobbigt, hoppas ni får ordning på toan :/

2012-09-09 @ 10:29:32
URL: http://rymdsylt.blogspot.com
Diana

Åh, gumman... När det skiter sig så skiter det sig rejält... Hoppas att toan blir lagad annars är det blöja på, eller vistas ute på Birsta så länge det går =) Tänker på dig! Kram

2012-09-10 @ 07:11:29
Kicki

Som du säger är det rätt skönt å få läsa om att andra ockå har dåliga dagar! Tur är att det alltid blir bättre förr eller senare.
Kram!

2012-09-13 @ 20:29:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0