Blandade känslor...

Med blandade känslor och inte helt utan ångest från min sida så är det nu bestämt att jag ska göra allt för att hitta ett jobb och börja jobba runt mitten av augusti. Patrik kommer då vara hemma med Engla i tre månader och om vi får dagisplats som vi sökt, skola in henne i mitten av oktober. Det blir lika tidigt som Hjalmar fick börja... 1 år och 3 månader... Känns tidigt men vi har inget annat val pga ekonomin. Jag ser fram emot att jobba samtidigt som jag nu inser att detta förmodligen är sista gången jag kommer kunna vara hemma med barnen så länge. För fler barn blir det inte! Nu återstår att söka jobb. Har lagt ut endel krokar och hoppas att någon nappar. Ska nu försöka njuta till max av barnen i sommar!


Kommentarer
Diana

Njut allt vad du orkar. Sen blir njutningen bara lite annorlunda o man längtar efter alla lediga dagar som man får vara tillsammans...

2012-05-30 @ 13:28:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0