Vardag

Sådärja! Patrik har börjat jobba heltid, Hjalmar är på dagis igen och i dag har jag och Engla varit på öppna förskolan. Ganska så skönt med vardag igen tycker jag! Nu har Engla just somnat i min famn... Ska lägga ut henne i vagnen och försöka röja lite i röran här inne innan det är dags att hämta hem sonen. Jag har känt mig otroligt trött och sliten i flera veckor nu. Har hunnit med både förkylning och mjölkstockning. Patrik har inte mått bra så all energi har gått till att ta hand om familj och hem. Nu hoppas jag verkligen att det vänder och att framtiden blir ljusare.


Kommentarer
Zara

Helg och ledighet i all ära men vardagen behövs för att vi ska kunna njuta av vår ledighet=) Hoppas ni håller er friska nu och att vädret blir bra så man kan vara ute mycket. Kram

2012-04-26 @ 16:49:04
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0