Helg!

Helg igen.. skönt. Mormor och morfar har lånat Hjalmar över helgen så jag skjutsade honom till Härnösand i går där vi mötte upp dem. Det blir väldigt tomt och tyst när han inte är hemma. Men jag vet att han har det bra. Han har varit väldigt frustrerad senaste dagarna hemma då han haft feber och vi har därför bara varit inne. Det har varit mycket bråk mellan honom och mig. Men jag längtar redan efter honom!

Så här bra hade han det förra helgen då vi var upp till Kramfors... ni kan ju tänka er hur bortskämd han blir när inte vi är med... :)



Jag tror att Engla har njutit av sin egentid med mamma och pappa. Patrik har varit förkyld och febrig så han var hemma från jobbet i dag. Vår lilltjej börjar bli stor hon med.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0