Bildbomb


Jag kan inte påstå att jag prioriterar bloggen så högt längre. Vi har fullt upp med vardagslivet ändå. Ni får stå ut med att jag uppdaterar då och då och att det då lätt blir såna bildbomber som det blir i dag! Nu är vi äntligen friska och har så varit i några dagar! Hjalmar har ändå fått vara hemma från förskolan då många barn verkar vara sjuka och nu vill jag inte ha hem fler sjukdommar på ett bra tag. Fast han längtar efter barnen så han ska få gå dit på tisdag igen.

Det var rätt många dagar som vi satt här hemma i karantän efter masjuka och vi har försökt roa oss så gott vi kan. Engla har hunnit lära sig att sitta själv, duktiga tjejen! Hon har hunnit bli sex månader också!



Vi har flyttat in gästsängen intill vår säng så nu har vi en bamsesäng på 2,80 meter! Alla i familjen får lätt plats! Eftersom Hjalmar kommer in på nätterna och Engla sover intill mig så känns det som bästa lösningen för oss just nu. Vem vet... det kan ju ta många år innan de slutar komma och jag tycker att det är viktigt att få sova bra.


Vi har varit ute mycket..






Jag har hunnit börja längta efter dagar i växthuset igen...

 och Hjalmar efter gräsklippning.. ;-)


Vi har busat inne...


... ritat och målat i massor..


Engla tittar snällt på.



Så där ja! Nu har jag uppdaterat er lite. Nu ska jag krypa ner i soffan intill Patrik som har en sovande tjej i famnen. Fortsatt trevlig helg!


Kommentarer
Zara

Oj jag hade missat mycket här på din blogg....tycker du är så duktig på att uppdatera....jag hinner lixom inte me=) Skönt att ni mår bra igen hela familjen! Den där Engla blir ju bara sötare och sötare för varje blogginlägg=) Hjalmar är ju urgullig han me såklart=) Kram på er alla!

2012-01-29 @ 20:01:42
URL: http://koccoz.blogg.se/
Emelie

Tack :) ska försöka bli lite bättre på att uppdatera :) vilka sööööta ongar ni har!!!!!:)

2012-01-29 @ 22:53:02
URL: http://emelienorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0