Länge sedan..

Ja nu var det verkligen länge sedan jag uppdaterade bloggen igen. Dagarna rinner i väg och oftast kikar jag lite snabbt igenom facebook på telefonen några gånger per dag så det blir inte mycket tid framför datorn. På kvällarna sitter jag oftast i soffan med bebis klistrad vid bröstet. Hon har inte varit så nöjd på kvällarna utan gråter mest mellan sex och elva. Än så länge så är det mest bara jag som kan lugna henne, Patrik försöker men hon skriker och skriker och så vill vi inte att hon ska väcka storebrorsan.

Under förmiddagarna däremot så sover hon mest och vaknar hon är hon på bra humör. Hon tindrar med ögonen och ler mot mig, gulliga unge!

Ja det är väl så här mitt liv ser ut nu... Amma, sova korta stunder, amma, se till att Hjalmar äter, klä på barn, byta blöjor, amma, bråka med Hjalmar som mest bara trotsar och skriker, diska, tvätta, amma, laga mat, se Robinsson eller Idol, amma... Inte så mycket spännande att berätta med andra ord!

Bjussar på lite bilder...











Kommentarer
Emelie

Ååå vad fina dom är!!

2011-09-10 @ 13:05:50
URL: http://emelienorin.blogg.se/
Zara

Härligt med lite uppdatering=) Även om du tycker att dagarna ser lika ut....kommer oxå ihåg att det var lite träligt i början men det blir roligare ju större Engla blir och Hjalmar upptäcker att man faktiskt kan få kontakt och bus med sin lillasyster=)Fin overoll H har på sig, sån skulle jag oxå vilja luffsa runt i på kvällarna;)

Kram på dig vännen!

2011-09-11 @ 11:03:04
URL: http://koccoz.blogg.se/
Michis

Åh sötungar :)

Måste fråga vart ni köpt den där dressen till Hjalmar på första bilden? Kram

2011-09-11 @ 19:15:09
URL: http://michaelamahler.blogg.se/
Anonym

Dom är så fina, guldklimparna!!!

2011-09-11 @ 23:18:55
K

Det var jag som skrev det =) /Kristin

2011-09-11 @ 23:20:07
sara

Jag blir så glad av era kommentarer! Kramar till er alla! Michis: overallen är köpt på name it i birsta, den är supermysig! :)

2011-09-11 @ 23:38:01
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0