Fredagsmys



Äntligen helg! Har faktiskt inte mycket planerat i helgen. Den här veckan har vi hunnit med att få in all ved och utemöblerna så nu ska vi väl börja med att tömma stuprännor och kanske kratta lite så det blir väl att vara ute om det är fint väder. Den här veckan har jag och Engla dessutom försökt sova under tiden Hjalmar är på dagis och det har gjort under med mitt humör och tålamod. Mornarna är som en mardröm när man ska upp och inte har sovit bra, men eftermiddagarna har varit mycket bättre. Hade möte på bvc i dag och där fick jag lite tips på hur vi ska testa att få Hjalmar att sova bättre. Om han sover bättre tror jag att Engla gör det oxå. Förra helgen sov hon ju hur bra som helst. Från fredag till lördag vaknade hon och åt en gång, och natten mot söndag sov hon från 21.30 till klockan sex utan att vakna en gång! När sedan Hjalmar och Patrik kom hem igen så blev det som vanligt, nu vaknar hon minst tre gånger under natten.

Men... nu är det helg igen och det är så skönt. Jag älskar när vi alla får vara hemma tillsammans. Nu ska jag krypa ner intill Patrik i soffan och mysa framför Idol! Trevlig helg!


Kommentarer
Zara

Hejhej...hoppas ni får ordning på sovandet snart. Det kan verkligen vara bedrövligt om man inte får sova, man blir nån som man verkligen inte vill vara men man kan ju inte rå för det heller. Håller alla tummar för att det löser sig snart. Massa kramar & trelig helg! =)

2011-10-15 @ 10:38:13
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0