Fredag kväll

Sitter här hemma med Engla sovande i soffan. Patrik och Hjalmar är hos svärföräldrarna så här är tyst och lite tomt. Idol går på tvn i bakgrunden och jag tänkte passa på att blogga nu innan jag kryper ner i sängen och laddar för i morgon. I morgon och på söndag ska jag nämligen få lära mig att baka tunnbröd!

Patrik har varit hemma med oss hela veckan och det har varit underbart. Nu har vi hunnit med lite mer här hemma. Men det är mycket kvar innan vi har förberett allt inför vintern. I onsdags tog vi bil och släpvagn och åkte till Kramfors. Mina föräldrar ville bli av med sin soffa då de har köpt en ny och den ville vi gärna ha. Jag var lite rädd att den skulle vara för stor men nu när den äntligen, efter att vi fick skruva isär den för att den skulla komma in, står på plats så är jag jättenöjd. Är det kanske någon som är intresserad av en trea och en fotölj i brund/beige tyg så hör av er. ;) Vårt vardagsrum ser numer ut såhär... (gardinerna ska jag sätta upp i helgen..)


Engla softar i nya soffan..


Gullungen


Hjalmar har blivit en hejjare på att bygga med duplo!


Han vill gärna ha applåder för sina byggen.. :D


Gullunge


Jag är så glad och stolt över våra barn. Hjalmar tycker verkligen om sin lillasyster och Engla skiner upp så fort Hjalmar kommer i närheten.




Kommentarer
Zara

Så söta små barn ni har lyckats fixat till=) Hoppas du få skoj med att baka tunnbröd! Kram

2011-10-08 @ 00:48:39
URL: http://koccoz.blogg.se/
Diana

Va underbart att få läsa om hur ni har det. Barnen är bedårande! Längtar verkligen efter att ses... Stor kram från södern <3

2011-10-08 @ 06:03:38
Anonym

va söta bvilder :D

2011-10-08 @ 11:02:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Din Man

vad fint vi har och vad fina barn vi har imorn kommer vi hem älskar dig ha det puss puss:)

2011-10-08 @ 14:59:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0