Engla 3 månader



I veckan har vår lilla prinsessa Engla hunnit bli 3 månader! Hon är nu en glad och nöjd tjej för det mesta. Nyfiken och busig. Hon ler mycker och någon gång då och då lyckas hon få fram ett gulligt skratt. Hon och kittlig som attan och det speciellt vid armhålan. Är hon trött så lägger jag henne i sin säng och så somnar hon själv där om hon inte har hunnit somna vid bröstet. Napp totalvägrar hon, likaså nappflaska... men tummen sugs det ofta på. Vikten ligger nu på 5550g och hon är 59 cm lång. Engla älskar att titta på storebror, så fort hon ser honom så ler hon stort. Mina armar blir vältränade då hon gärna vill hoppa upp och ner på min mage mest hela tiden då hon är vaken. Hon vill inte ha huvudet lutat bakåt längre utan kämpar för att komma upp till mer sittande ställning.

En underbar liten tjej är det och jag älskar henne mer för varje dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0