5 minuter



Har bara 5 minuters batteritid på datorn kvar  så det blir ett snabbt inlägg då jag vill hålla mig i köket för att ha koll på engla som sover ute i vagnen... har haft en skön morgon med familjen och sedan drog jag iväg på barnloppis och fyndade litegrann. hade hoppats på att hitta mer kläder till hjalmar som drar iväg på längden men det finns ju mest tjejkläder eller större killkläder. nu verkar vi få soffan såld, äntligen.

oj måste sluta... det räckte visst inte ens 5 min. Trevlig helg!!


Kommentarer
Michis

Tack :) fast de va bara en liten del, resten är kaos :) Hur är allt i matfors då? Fått in nån bra rutin på att ha 2 stycken? Tänk att dom snart är 2, går såå snabbt :)

2011-10-24 @ 08:07:27
URL: http://michaelamahler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0