Mina 2 små



Tänk att jag lyckades få båda mina barn på bild med blickarna mot kameran i helgen! Det är faktiskt inte så lätt som det kanske låter! :)

I dag har Hjalmar varit på dagis igen och jag tog med Engla på babysång på öppna fsk. Det var tredje gången som vi var där så nu börjar sångerna fastna lite mer. Roligt att det börjar dyka upp lite fler små bebisar i Englas ålder tycker jag. I dag satt jag lite på sidan om eftersom Engla blev så trött efter sången så det blev inte så mycket mammasurr som det brukar kunna bli för min del.

Snart blir det dessto mer surr då vi drar en sväng till Indal för att hälsa på hos Cathrin & Peter med busbarn! :) Hjalmar väntar och väntar på att pappa ska sluta jobba så vi får åka..

Förra helgen gjorde jag och Hjalmar en krans till ytterdörren... jag tycker den blev ganska fin faktiskt.


Kommentarer
Diana

Vilken fin krans! Blev sugen på att göra ett eget försök =) Stor kram <3

2011-11-16 @ 05:49:50
Michis

Ja hon hade lite otur där men det verkar ha gått bra, inget gnäll efteråt iaf :) Vad söta dom är småttingarna :)

2011-11-17 @ 17:51:25
URL: http://michaelamahler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0