Välkommen vecka 29!

I dag har jag varit en sväng till barnmorskan. Jag tyckte det var alldeles nyss som vecka 28 kändes långt långt borta och det var dags att börja gå oftare till barnmorskan. Men nu är det dags för lite tätare besök. Nu kommer jag gå dit varannan vecka fram till v 32 och sedan en gång i veckan. I vecka 32 ska jag dessutom göra tillväxtultraljud och glukosbehandling så då blir det körigt.

I alla fall så var mina värden hyffsade... v 28+0 i dag
Blodtryck 140/70
Blodvärde 114
Sockret 5,7
Vikt +2 kg
SF-mått 27 cm
Bebbens hjärtslag 148/min

Japp nu vet ni det. Inte så intressant kanske men...

Nu ska jag slänga mig i soffan och slöa en stund innan det är dags för sängen. Har varit på språng hela dagen! Passade på att springa i Birsta efter barnmorskebesöket och sedan har vi har middagsgäster, lyxade lite med grillat idag. :)

Två bilder på mammas stolthet bjuder jag på...



Pappa upp i dagen.. gillar maskiner. :)


Kommentarer
Anonym

Det är så sant det frun:)

2011-05-12 @ 13:38:19
Patrik Claeson

Snart kommer jag hem puss så länge:)

2011-05-12 @ 13:40:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0