Tisdag

Det är snart dags att åka till dagis och hämta hem busungen men jag hinner ett snabbt inlägg. Har ränt runt hela dagen. Började med barnmorskan i stan kl 9 och sedan har jag åkt runt hela Birsta i jakt på födelsedagspresent till Patrik. Hittade tyvärr inte det han hade önskat sig och fick planera om.. nu kommer han nog bli besviken är jag rädd.. Sedan har jag jagat sättpotatis åt mamma och kikat lite på andra grejer. Var till skomakaren här i Matfors för att jag hoppades att han kunde laga dragkedjan på Hjalmars nya skor men se det ville han inte. Tråkigt. Jag ska försöka ringa butiken och se om jag kan reklamera dem med post eftersom de köptes i Lofsdalen i påsk.

Nu har jag precis kommit hem och slängt i mig en sen lunch. Jag skulle egentligen bara vilja leva på godsaker nu, har inte någon större matlust. Men det går ju inte!

Hos barnmorskan gick det bra idag. Superbra blodtryck igen 115/66. Magen hade växt lite mer än sist och hamnade på 31 cm. Ingen äggvita i urinen och lillans hjärtslag låg på 132 slag/min. Annars har de alltid varit 148 men bm sa att det kan bero på om de sover eller är vakna. Nu har vi gått in i vecka 31, det går ganska fort nu.

I eftermiddag tror jag att vi ska ta det lugnt här hemma... ute blåser det massor så jag har ingen lust att vara ute. Patrik ska till rännöbadet och fortsätta bygga ihop nya lekställningen så Hjalmar och jag får klara oss själva i kväll.

Nä nu är det dags att åka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0