Njutning....


Här bjuder jag på en del av vad jag har njutit av de senaste dagarna.
Fina pioner, mina älsklingar, jordgubbstårta, fint väder och härliga soltorkade sängkläder...

Nu är det dags att ta tag i denna dag.. jag har tänkt fylla den med diverse pyssel. Ska börja med mig själv som behöver en dusch, lite nytt lack på händer och fötter och blekning av hårrötter. Jag vill ju vara lite fräschare inför helgens bravader! Ser fram emot spa och hotellvistelse i morgon.

För övrigt känner jag mig lite piggare idag!! Tog tag i saken och ringde vårdcentralen i går vilket resulterade i medicin som ska göra mina bihålor mindre svullna och onda. Idag har redan värsta huvudvärken och nästäppan släppt och jag kan i alla fall luta huvudet lite framåt utan att det håller på att sprängas. Ska fortsätta med tabletterna i fjorton dagar till så då hoppas jag att det är borta sedan annars skulle herr doktor fixa så att de spolar ur mina bihålor och det låter ju inte speciellt trevligt.


Kommentarer
Diana Ritzén

Va bra med lite meducin som fungerar =) Hoppas allt försvinner nu! Ha en underbar helg! Kram <3

2011-05-26 @ 23:14:42
susanne

Helt underbara bilder som förgyller vår vardag, vad glad man blir...hälsa/kramen

2011-05-27 @ 12:05:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0