En hel massa bilder!

Jag hade ju lovat en bilduppdatering.. Här kommer en hel hög med bilder från senaste tiden!

Sandlådan blev poppis!




Vi har hunnit grilla flera gånger och ätit ute! Härligt! (Fast idag är det så jäkla kallt så jag dör!)



Hjalmar gillar grillat och tzatziki. :)



Några bilder från påsk i stugan.. Patrik fick en fin öring.



Brorsan med lilla söta Maja.



Korvgrillning utanför stugan.



Hemma igen... Hjalmar rider på krokodilen. :D



Oj bilden blev på tvären men ni ser nog ändå.. Lillkillen har blivit riktigt haj på att bygga ihop duplo och han är superstolt! :)



Ok det var allt för idag... nu ska jag göra kväll och hoppas på en bättre dag i morgon. Idag har jag varit så jäkla trött och less. Natti natti!


Kommentarer
Zara

Det ser ut som om n har haft det mysigt på senaste tiden=) Härligt! Hoppas du är piggare idag. Kram

2011-05-03 @ 16:18:37
URL: http://koccoz.blogg.se/
Kicki

Fina bilder! Han är ju så söt Hjalmar! :)

2011-05-04 @ 11:02:20
Michis

tzatsiki är en höjdare här med. Helst bara som den är utan nått till :)

2011-05-05 @ 11:59:52
URL: http://michaelamahler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0