62 dagar kvar??

Det blir ett kort inlägg.. jag har en del bilder från vår härliga helg som jag tänkt lägga upp men det gör jag inte denna gång. Jag kikade just igenom bloggen lite och råkade på babytickern i ett tidigare inlägg.. i dag är det 62 dagar kvar till beräknad födsel! Vad nära det låter!! Hjälp... 

Har kraftiga sammandragningar varje dag nu. Speciellt om jag stressar upp mig eller rör mig lite extra. Med extra menas ganska enkla saker som att springa ikapp Hjalmar eller bära en matkasse tex. Det hade jag aldrig när jag väntade Hjalmar vad jag kommer ihåg. Lite otäckt tycker jag faktiskt. Jag vill inte att bebben ska komma redan.
Samtidigt som jag känner mig frustrerad över att knappt röra mig är jag otroligt trött och skulle kunna sova hela tiden. Så nu ska jag dammsuga och klämma i mig lite lunch så jag hinner vila en liten stund innan det är dags att hämta på dagis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0