Tips!


I helgen är det Vårmässa i Sundsvall. Om vi åker dit ska jag fylla på förrådet med en ny burk av Fix-universal. Det är superbra och jag använder det till allt!! Superbra till att göra diskbänken glänsande ren, putsa silver hur fort som helst, få glasväggen i badrummet gnistrande ren snabbt, rengöra hällen på spisen, ta bort skedmärken i tekopparna och en massa annat.

Oj nu har jag gjort reklam här i bloggen... Men detta medel kan jag gärna rekomendera, det är miljövänligt och giftfritt oxå.


Kommentarer
Diana

Ja, nu blev ju jag sugen på att köpa en sån dära... Lite långt att åka bara ;)

2011-03-31 @ 19:23:35
Sara

Jag tror att de går att köpa via nätet...testa att googla fix-universal bara. :)

2011-03-31 @ 19:51:09
URL: http://saracla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0