Städa städa

Först och främst vill jag att de som brukar ringa hem till oss ska veta att vår hemtelefon strular och ibland funkar den men oftast inte... jäkla ip-telefoni.

I dag tänkte jag att det skulle städas här hemma så att det är fint när min lilla brorsdotter Maja med familj kommer i eftermiddag! Det ska bli så roligt att få träffa henne!! Och brorsan och Kristin med förståss. Men jag måste erkänna att det går trögt med städandet... jag förstår inte varför jag fastnar här framför datorn hela tiden.

Det har fungerat bättre med dagis för Hjalmar och mitt hjärta känns så mycket lättare. Denna vecka blir det bara två dagar på dagis eftersom jag tänkte att han skulle få vara hemma med oss i morgon när brorsans familj är här.

Nä det är väl dags att jag fortsätter med städandet så jag hinner duscha innan det är dags för hämtning oxå!

Här är vårt nya tillskott i bilväg... äntligen är jag fri att kunna dra iväg under veckodagarna!! Inte för att jag tror att det kommer åkas så ofta men möjligheten finns och det är så skönt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0