Senaste dagarna i bilder

I slutet på förra veckan kom min lillebror med familj upp och hälsade på så vi fick äntligen träffa Hjalmars nya lilla kusin Maja! Hon är så otroligt söt! :)


Vi var en sväng till Kramfors för att träffa släkten under helgen och då fíck vi bland annat träffa Hjalmars tremänning Thilja... Lillkillen var helt galen och skulle krama och pussa på henne hela tiden!



Vi firade med tårta. :)


Hjalmar älskar att kika när jag sminkar mig och vill gärna ta sminket och testa själv.. ibland hinner jag inte med så här har han målat sig med vattenfast maskara!


Eftersom förra årest julklapp till kusinerna i Stockholm inte var så poppis utan hamnade i farmor & farfars källare plockade Patrik med trumsetet hem till Hjalmar ist. Han tycker det är jätteskoj att trumma och är faktiskt duktig! :)




Kommentarer
Jonas

Han ser superglad ut vid trummorna! :)

Tack för en jättebra helg. Alltid lika mysigt och roligt.

2011-03-29 @ 21:52:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0