Lilla nummer två...



I dag har vi varit på ultraljud! Åh så roligt. Det blir lite verkligare efter det. Det fanns en liten krabat är inne som visade oss fingret och satte tummen på lilla näsan och sparkade med benen. Det är ju helt otroligt att man kan få se dem.
Vi blev tillbakaflyttade några dagar vilket betyder att jag är i vecka nitton (18+2) och inte tjugo som vi trodde.
Sååå... runt 1:a augusti kommer troligtvis en liten syster till Hjalmar att kika ut! Vi är överlyckliga... :)

Vår stackars Hjalmar är fortfarande sjuk med feber och hemsk hosta. Jag har precis nattat honom och han var brännhet så det blev ännu en alvedon. Jag hoppas att han får må lite bättre i morgon och att vi får sova lite mer i natt...
Patriks brorsa är här och kikar på hockey men jag tror nog att jag är fräck och smyger ner i sängen tidigt iaf.


Kommentarer
Kusin Jennie

Åå, vad roligt med en liten flicka.. :) Och på min födelsedag dessutom, kan det bli bättre?? :) Grattis kramar från oss

2011-03-03 @ 20:12:09
Anonym

Härligt!! / Kristin

2011-03-03 @ 20:34:30
Diana

Åh! Men va roligt med en liten flicka! Då får man äntligen gå på tjejavdelningen och välja o vraka mellan allt som bjuds där. Åh, så mysigt med en av varje... Stor kram <3

2011-03-04 @ 10:17:11
Zara

JÄTTE GRATTIS igen vännen! Sååå roligt!=) Ser ju sirekt att hon har storebrors panna=) Massa kramar!

2011-03-05 @ 00:24:24
URL: http://koccoz.blogg.se/
Zara

"direkt" ska det ju va..hmmm....

2011-03-05 @ 00:24:54
URL: http://koccoz.blogg.se/
Zara

"hon vill jag träffa", säjer Felizia=)

2011-03-05 @ 15:51:44
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0