Hjalmars tänder

Torsdagen på dagis hade oxå varit bra för Hjalmar! Så underbart skönt. Och killen har varit på mycket bättre humör fredag och lördag. Just nu busar han med sin pappa och skrattar så gott.

De senaste dagarna har Hjalmar varit lite snorig och lite febrig.. vi misstänkte att det kunde vara tänder på g eftersom han gnäller ibland när han äter och har fingrarna i munnen ofta. Det är ju så svårt att få titta i hans mun men i morse fick jag se en ny stor kindtand. Då var jag ju tvungen att undersöka noga och det kommer 4 kindtänder samtidigt nu! Det är kanske inte så konstigt om hans mun irriterar.



Tänk vad vår lilla kille blir stor fort!

I dag blir det troligen en bilaffär för oss! Ska bli så skönt att ha tillgång till bil under dagarna!! Bara att veta att jag kan åka iväg om jag känner för det blir skönt. Jag är superglad. :)



Kommentarer
Zara

Jaa, det här med tänder hinner jag nästa inte med, det ploppas upp tänder titt som tätt nuför tiden=) Och kanske oxå det har påverkat hans humör på fskan?=) Gött med en bil=) Hoppas ni har det bra, kram

2011-03-20 @ 12:07:37
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0