Hjalmar målar



Först hade jag tänk visa er tulpanerna som vi köpte förra veckan.. de är så fina. Fast finare i verkligheten än på bild ser jag. De ser nästan ut som pioner. :) Kolla även in den obefintliga utsikten från köksfönstret efter takraset i förra veckan...

I förmiddags tog jag och Hjalmar vagnen och gick på långpromenad i halkan. Det var tur att jag hade vagnen att stödja mig på så halt var det. En tur in på ica för lite handling blev det också och Hjalmar sov så gott som hela tiden i vagnen. Så när jag kom hem igen var jag rejält trött och kände av fogarna efter att ha halkat runt men då vaknade lillkillen och var pigg som attan! Så vi tog och målade lite så jag kunde sitta ner och vila. :) Jag laddade med en bit av en gammal vaxduk som skydd på bordet och ikeas haklapp med långa ärmar på Hjalmar och det var tur det.





Han kunde ju inte låta bli att smaka på lite olika färger så klart! Tur att de är helt giftfria enligt förpackningen. :)



Full koncentration!



Resultatet! Duktig kille tycker jag. :)


Kommentarer
emelie

Oj sicken konstnär ! :D

2011-03-07 @ 21:20:51
URL: http://emelienorin.blogg.se/
J

Han blir nog en arkitekt.. sötaste Hjalmar!

2011-03-08 @ 21:49:17
Kristin

den är bra till mycket den där haklappen! tror vi måste ha en sån sen =)

2011-03-09 @ 09:43:55
Zara

Men vilken duktig kille=) Låter illa att du har problemas med fogarna. Är det hela tiden el enbart då du påfrestar dem extra? Inte roligt hur som hellst. Hoppas ni får en skön helg! Kram

2011-03-11 @ 23:57:53
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0