Växasäng



Jag vill så gärna ha en växasäng till Hjalmar så att bebben får ta över spjälsängen. Hittade en på Blocket i dag för ynka 200:- här utanför Matfors! Men... en annan tjej ska kika på den innan så nu håller jag tummarna för att hon inte ska ha sängen och att säljaren ringer mig i kväll och säger att jag får köpa den.

http://www.blocket.se/vasternorrland/Retro_Barnprylar_1965_34328217.htm?ca=4&w=1

Med lite ny vitfärg skulle den bli fin i Hjalmars rum tror jag!

UPPDATERING ONSDAG:
Säljaren ringde under kvällen och berättade att tjejen som skulle komma och titta inte hade kommit... så i eftermiddag tar jag Patrik med mig och hämtar hem Hjalmars nya säng! :) Med lite fix kan han sova i den snart. Jag är superglad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0