Trötta familjen



Blir ni trötta på mina blombilder? Jag tjatar om hur härligt det är att kunna plocka in buketter utifrån. Det gör mig så glad. Hjalmar och jag plockade som ni ser in nya buketter i går. :)

I dag är hela familjen trötta.. Hjalmar drömmer nog mycket. Det kanske är någon slags utvecklingsperiod? Han får sova i vårt rum så vi kan trösta snabbt. Han gråter och skriker flera gånger varje natt, stackars liten. Det är som att han fortfarande sover så därför tror jag att det beror på drömmar. Förutom det så vill katten springa ut och in hela nätterna och jag måste kissa hundra gånger och hittar ingen ställning som gör mindre ont att ligga i. Mina vader kommer vara sjukt tränade trots att jag inte kan gå speciellt mycket för de krampar hela nätterna igenom och detsamma gäller magen som drar ihop sig varje gång jag hostar eller rör på mig.. Men så är det väl att vara gravid. Det är ju inte så himla långt kvar nu.

Om jag vilar under dagen kanske Patrik kan få vila en stund efter jobbet. Så i dag blir det en ligga-i-soffan-dag för mig! Läser Mari Jungstedts senaste bok "Det fjärde offret" nu. Jag gillar hennes böcker! Ganska lättsmälta och lite spännande.



Kommentarer
Kristin

det där med kramp i vaderna känner jag igen, fick det flera ggr varje natt ett tag, så sjukt jobbigt och man får ju lite panik varje gång =)

2011-06-22 @ 21:10:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0