Några nya bilder!

Har ju inte bjudit på några bilder på länge nu. Det har faktiskt inte blivit så mycket fotat. Men här kommer i alla fall några nya.... :)

Lilleman med nya snygga shorts som mormor och morfar köpt i Turkiet.


Så här har Hjalmar sprungit omkring mest hela tiden de senaste dagarna. Bar om stjärten, keps och solskyddströja. Härliga dagar har vi haft! :)


Nya favoriten! Den eldrivna fyrhjulingen ssom vi hittade på Blocket.


Har lånat pappas solbrillor..


Söta kusinen Maja!


Kusinerna på samma bild.


Han jobbar på bra hemma i trädgården vår lilla grabb! ;D


Ja det blir ju mest bara Hjalmar på bilderna!

Jag har i alla fall fått tid hos sjukgymnast i dag. Det blir nog bra med lite råd och hjälp. Patrik fick ta tillfällig föräldrapenning i dag så han är hemma med oss. Jag känner mig bättre när jag slipper röra mig. Sitter på spikmattan lite då och då, det bedövar bra. Men jag hoppas att det försvinner snart för annars kommer jag väl rusa i vikt av allt stillasittande och all toblerone som jag tryckt i mig den senaste tiden..

Pratade med försäkringskassan för en stund sedan och Patrik har ju rätt att vara hemma den tid som Hjalmar inte är på dagis. Han har även möjlighet att ta ut en heldag på lägstanivå + 1/4 dag tillfällig föräldrapenning de dagar som Hjalmar normalt är på dagis om vi bestämmer att han ska slippa dagis. Så nu får vi väl räkna lite och se vad Patriks jobb säger.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0