Ischias eller foglossning..

Jag vet inte om det kan vara ischias eller foglossning jag har åkt på men jag har ont som faan i ena sidan av skinkan/ryggen och ner till fotknölen. Har ingen styrka i benen utan går nu mer som en vaggande anka, sakta sakta. Så jäkla irriterande!! Hoppas verkligen inte att det ska vara så här i sju veckor till, då blir jag galen och Patrik med för den delen... stackarn får göra allt här hemma. Det tar på humöret att ha ont hela tiden och jag känner mig lite frånvararande även i huvudet. Att det är svårt att sova gör väl sitt till det med. Men nu ska jag inte klaga mer!

I går var i alla fall jag och Hjalmar till Rännö och badade för första gången i år! Underbart skönt! Det var mycket varmare i vattnet än jag hade trott.. skulle tippa på 21 grader. Vi har haft några riktiga kanondagar och i går var det runt 30 grader varmt. Denna dag verkar bli lika varm och vi planerar att åka en sväng till badet när Hjalmar vaknat. Han blir trött i värmen och fick sova en förmiddagslur i dag. I eftermiddag väntar vi besök från Anna & Johan och i natt har Jonas, Kristin och lilla söta Maja sovit över. Vi hade en mysig kväll med grillat och jordgubbar och surr fram till ett i natt. Härliga sommardagar med andra ord!

Fotade med telefonen på badet i går och tänkte lägga in bilder men min telefon är urgammal och det verkar inte som om jag kan ladda upp bilder via den till blogg.se... Får ta med kameran nästa gång.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0