Födelsedag i går!

I går fyllde jag 34! Jag hade en härlig lugn födelsedag här hemma. Mamma och pappa kom ner och grattade mig. Regnet höll sig borta och sedan vi var ute mest hela eftermiddagen tillsammans med familjen Einarsson/Berg. Vi beställde pizza som vi satt ute och mumsade på. Barnen busade hur länge som helst så det var en trött kille vi fick natta strax efter de åkt hem. 

Patrik och Hjalmar hade varit och plockat en bukett med blommor till mig.


Av dem fick jag även solstolarna som jag hade önskat mig. Där hoppas jag att jag får sitta och sola snart!


Av mina föräldrar fick jag pengar, min favorit parfym och body gel i samma doft. Lyxigt!


J & M kom med ett fint paket lyx till mig. En ny egen tekopp, te, hallonkolor, hallonlemonad och en härlig bok med massa recept!


Tack alla vänner för gratulationer i telefon och på facebook oxå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0