Bilduppdatering..

Oj oj oj... jag tänkte att jag skulle ta en bild av mig med tjockmagen men det är ju inte lätt att fota sig själv...!!

... till slut testade jag att fota i spegeln, men jag kanske borde ha putsat den först!



Hjalmar hade så skoj under midsommarhelgen. Mormor & morfar roade honom mest hela tiden. Själv fick jag mest sitta och ta det lugnt. :)



Han diskade massor oxå!! Skulle gärna stå där och leka med vattnet mest hela tiden om han fick..


Patrik passade på att fånga lite sol han med under söndagen. De andra dagarna var vädret lite mer växlande.


Pappa och Hjalmar hittade björnspår under en av sina promenader! En björnunge hade gått över vägen under morgonen.


Idag under förmiddagen stog jag i köket och diskade och hade altandörren öppen till baksidan.. hörde något dunsande på trappan så jag trodde att det var någon som ramlade in. När jag gick och kikade stog en stor hund och kikade på mig! Han kom och hälsade och sedan gick han in i vårt sovrum och la sig för att sova under vår säng! Jag misstänkte att han hörde hemma hos de som nyss flyttat in längre ner på gatan så jag tog och klädde på mig, spännde ett band från en väska runt hans hals och gick hem med honom. Jag tycker det var lite gulligt. Tur att jag inte är speciellt hundrädd av mig...



Kommentarer
Zara

Hahaha...va spännande med hunden! =) Jag skulle nog ha blivit sketrädd, trots att jag inte är rädd för hundar=) Ni verkar ha haft det mysigt i midsommar, gött. Kram på dig!

2011-06-29 @ 20:03:12
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0