Bättre sent än aldrig..

Hade tänkt att jag skulle uppdatera här med lite bilder men när jag sitter och kikar vad som finns i kameran ser jag att knappt några bilder har tagits sedan sist... någon enstaka bild på Hjalmar från julafton är allt jag har.







Julen var för övrigt lugn och skön med massa god mat och massa julklappar! Strax innan jul höll jag på att bli tokig då jag inte tyckte att jag hann med allt som jag ville göra. Men till slut så släppte jag bara allt. Vi som brukar tomta för några vänner här i byn har fortfarande inte fått det gjort.

I mellandagarna fick Hjalmar hög feber som höll i sig i flera dagar, han var helt slut stackarn och på nyår åkte jag oxå dit.... efter några dagar började vi hosta så ett tag var vi lite rädda att det var svininfluensa men enligt doktorn så verkade det handla om virus. Nu har vi äntligen börjat repa oss! Hostan är kvar men febern borta. Jag har sällan varit så utmattad som den senaste veckan... Men nu ska vi väl gå mot ljusare bättre tider eller hur?



Kommentarer
Zara

Japp, ljuset sipprar sakta men säker igenom det mörka och kalla=) Skönt att era förkylningar börjar släppa taget, hoppas hostan försvinner snart oxå...kram på er!

2011-01-07 @ 19:37:08
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0