Blått och grönt

Nu börjar jag bli rejält sugen på våren! Kikade in på IKEAS blogg Livet hemma
och blev lite kär i blandningen av grönt och blått. Nu vill jag ha pärlhyacinter, krispiga tulpaner och videkissar. Vill ha nystädat, vädrat och fräscht. Energin börjar sakta komma tillbaka till mig och jag har inte kräkts på några dagar. Solen skiner i dag och jag längtar ut. Äntligen blir det bättre!!



I morgon är det dags för inskolning på förskolan... hoppas, hoppas, hoppas att Hjalmar kommer trivas bra! I natt har han sovit dåligt. Han har varit snuvig och hostig i några dagar nu men jag hoppas att han är på bättringsvägen.

I morgon är det även dags för första besöket hos barnmorskan och jag hoppas att hon håller vad hon sa på telefon så att jag får lyssna på det lilla hjärtat!

(bilden lånad från IKEA)


Kommentarer
Zara

Låter VERKLIGEN som om den goa glada Sara börjar hitta tillbaka=) Skönt att illamåendet börjar släppa taget nu! Spännande dag för lilleman imrgn, det kommer att gå sååååå bra! Kram på dig!

2011-02-06 @ 12:24:21
URL: http://koccoz.blogg.se/
Gunilla

Vad skönt att du mår bättre! Lycka till i morgon, det kommer helt säkert att gå jättebra!

Jag har alltid gillat blått och grönt tillsammans. Hade jättesnygga (tyckte jag i alla fall!) vardagsrumsgardiner i de färgerna hur många år som helst, ända tills de var fullkomligt "sönderklättrade" av otaliga kullar kattungar...! Kram!

2011-02-06 @ 19:11:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0