Bilder på lillkillen!



I helgen var vi upp till Kramfors för att gratta min pappa som fyllde år tidigare i veckan. Vi stannade från lördag till söndag och hade det mysigt. Hjalmar hittade en roligare användning av vågen på toaletten och passade på att väga några av mammas gamla halsband...



Tyvärr blev han lite krassig och fick feber i natt och har så haft hela dagen. Så imorgon blir det VAB för min del. Jag har hunnit vara arbetsökande i 3 dagar.... 

'

Förra veckan när vi var i Birsta city för att handla presenter så hittade vi den här jackan på H&M till Hjalmar och kunde inte låta bli att köpa den. Vår lilla tuffing. :) Den lilla flaskan han håller i handen tyckte han nog var lagom stor till honom för han blev väldigt förtjust och sprang omkring med den i handen hur länge som helst... och nej det är inte alkohol i den!



Till sist en bild på mammas lilla gostroll... jag hoppas att febern och elaka hostan är borta i morgon!


Kommentarer
Kicki

Söt är han! Å skittuff i skinnjackan, jättesnygg var den!

2011-03-01 @ 17:27:33
Zara

Söta killen=) Hoppas febern har släppt nu och att han kan leka av sig på fskan igen! Massa kramar!

2011-03-02 @ 08:19:23
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0