Bara 3 dagar kvar...

3 dagar kvar till julafton! Jag längtar mer än jag gjort på flera år. Den här julen är Hjalmar så pass stor att han kommer i håg vad som händer. Förra året var det bara han som var liten men i år är det 3 små som får julklappar. Vi firar hemma hos mina föräldrar tillsammans med min brors familj. Mysigt! Jag har lite pyssel kvar innan allt är klart... Klappar ska slås in och en till sorts julgodis ska göras. Men sedan tror jag faktiskt att vi är redo. Tunnbröd, fillimpor, sillar och 4 sorters godis är klara och alla klappar inköpta. Jag känner mig nöjd och ser fram emot att få njuta med nära och kära! Ska försöka hinna med att lägga in några bilder här innan jul oxå. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0