Vi lever!

Jodå vi lever här nere på bällstamon... ett tag trodde vi inte att vi skulle överleva magsjukan som hoppade på oss under helgen. Men nu finns det hopp igen! :) Nu har vi klarat oss igenom den tredje magsjukan för i vinter och nu tycker jag verkligen att det får räcka med sjukdommar.

Idag har jag kört sonen till förskolan och mannen är på jobbet så jag ska väl ta tag i hemsysslor och så ska jag faktiskt passa på att vila en stund oxå. Sover så dåligt nu.. kan inte längre ligga på rygg eller mage då protesterar bebben. Men jag ska inte klaga. Jag har ju tid till vila på dagarna nu. 

I helgen hann vi med ett besök på vårmässan och även om den var mycket mindre än vanligt så tyckte jag att det var mysigt. Handlade lite lökar till trädgården, en skylt som jag kan skriva med krita på, en burk av medlet som jag skrev tidigare om och så åt vi goda langos. :)

I söndags var vi i kyrkan på "dopets dag"... alla barn som döpts i kyrkan under det senaste året är inbjudna och så får man hämta en liten ängel som hänger i ett träd med barnens namn på. Hjalmar hade svårt att vara stilla under gudstjänsten men det var ju väntat. Sedan var vi till Birsta en sväng och efter det var det tänkt att vi skulle grilla hos Maria & Jens... tyvärr hann maten precis bara bli klar till min första kräka och vi fick åka hem direkt. Inte roligt att bli sjuk hemma hos någon annan... jag hoppas att de inte hann bli smittade!

I birsta handlade jag det första bebisplagget till lilltjejen! Jag kunde inte låta bli när det var rea.... :)




Kommentarer
Diana

Vilken liten sötisklänning =)

2011-04-07 @ 12:31:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0