Vårhelg!

Åh vilken härlig helg vi har haft! Äntligen är våren här!! Vi inledde helgen med grillat och tzatziki som fredagsmiddag, åh vad gott! Lördag var jag på barnloppis en sväng. Handlade för 100:- och för det fick jag två mjukbyxor till Hjalmar, gummistövlar till Hjalmar och så kunde jag inte låta bli att handla två små bebisklänningar till lillasyster i magen.

Eftermiddagen tillbringade vi i stan... vi hade inte varit där på evigheter, det blir mest Birsta för det är smidigt men jag tycker att det är mysigt att strosa runt i stan ibland. Ihandlade presenter till alla som ska och har fyllt år, hälsade på hos Anna på Cubus och sedan avslutade vi på Kebab City. Hjalmar gillar verkligen att vara ute så. Han säger hej till alla tjejer han ser och flirtar otroligt mycket!

Idag har vi haft en heldag hemma i trädgården. Det har eldats ris och gräs, jag somnade i solen och fick nya fräknar så nu stramar det lite i ansiktet, Hjalmar sov länge i vagnen och sedan har han sprungit överallt. Vi har verkligen njutit alla tre! :)

Ja det var en del av vår helg...  Nu kommer några bilder.


Smutsig men lycklig Hjalmar..


Några vårblommor har fått flytta hit...


En av Hjalmars nya favvolekar.. han gömmer sig bakom sina egna händer. hahaha




Min skäggiga men goa man...




Kommentarer
Zara

Haha..sååå mysigt att läsa din blogg Sara! Har en liten tös här hemma som oxå hälsar på ALLA nu för tiden...högt och tydligt: Hej, heej!=)

Härligt att ni oxå har fått vår nu...det spritter i kroppen=) Myshelg ni har haft, kram <3

2011-04-17 @ 22:18:32
URL: http://koccoz.blogg.se/
Diana

Vilken underbar gounge ni har... Han är bara SÅ söt! O va roligt att han flörtar =) Vi har oxå grillat i helgen, mumma! Nu väntar vi bara på att nätterna ska bli lite varmare så plantorna kan planteras ut och att vi snart ska få smaka på våra egna tomater o paprikor =) Ha en underbar dag! Kram <3

2011-04-18 @ 10:44:10
Michis

Gud va gott det lät med grillat. Vi är nog dom enda som inte har grillat än :) Hade med Tilde på stan i fredags och hennes största intresse var att plocka fimpar, ingen höjdare så jag fick springa som en galning och jaga henne :)Det låter trevligt skulle vi jättegärna göra :) Kram

2011-04-18 @ 10:50:33
URL: http://michaelamahler.blogg.se/
J

Vad fin han är!

Hjalmar också förstås!

2011-04-19 @ 20:47:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0