Utepyssel

Har blivit dåligt med uppdatering igen.. Vi håller mest till ute nu när det är fint väder. Idag hade vi en lugn förmiddag, Barbro kom ner och drack kaffe och så kikade vi på bröllopet från engelska kungahuset en stund och efter Hjalmars vila lurade han och jag med grannarna till lekparken en stund.

Efter middagen har vi grejat ute. Patrik var och handlade en sandlåda under lunchen så vi har gjort plats för den, byggt ihop den och sedan fyllt den med sand som vi fick av några snälla grannar. Det blev faktiskt bra. Jag tror att Hjalmar kommer bli glad när han ser den i morgon. Jag ska lägga in en bild men nu hade det börjat bli mörkt ute så jag tänkte vänta med att fota tills i morgon.

I morgon ska det pysslas ännu mer hemma på tomten... vi har handlat virke till en ny bod som ska byggas. Sedan finns det ju endel målning, krattning, plantering och annat pyssel som ska göras så vi är inte sysslolösa direkt!! Jag skulle bara önska mig lite mer energi och ork.

I morgon kväll ska vi väl ta en sväng till majbrasan oxå. Ska bli roligt att se om Hjalmar tycker att det är spännande. :)

P.S Jag har ju inte bloggat om påskhelgen heller.. ska lägga in några bilder från den senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0