Gnällspiken talar

Ibland kommer tveksamheten över mig och jag undrar vad vi har gett oss in på... Nu efter några dagar med magsjuka och sedan dåligt med sömn så sitter jag här med världens huvudvärk, noll tålamod och dåligt humör och undrar hur jag skulle klara av om vi hade två barn redan nu. När lillasyster kommer så blir det ännu sämre med sömn om nätterna. Jag kanske är för gammal.

Jag hoppas verkligen att Hjalmar kunde börja sova hela nätter innan bebben kommer. Eller gärna nu. I natt har han haft ont i magen tror jag... diarren har kommit tillbaka och vi fick byta massor av blöjor i natt. Mellan kl 1 och 3 var vi vakna och han snurrade runt runt i sängen stackars liten.

Idag blir därför en lugn dag. Det snöar ute så jag har ingen större lust att gå ut men Hjalmar längtar ut så det blir väl en sväng iaf.


Kommentarer
Zara

Hejhej....klart ni kommer att klara det när lillasyster kommer=) Men visst är det tufft ibland...det ska ingen stick under stolen med. Ljusningen är dock när de blir runt 2-3 årsålder så sover de bättre, äter bättre och kan TALA OM när de vill något, det är underbart! Hejaheja en dag i taget...=) Kraaam

2011-04-08 @ 17:25:33
URL: http://koccoz.blogg.se/
Kristin

Man tänker ju alltid innan att det kommer aldrig att gå men på nåt sätt brukar det ju alltid lösa sig :)

Och hittills tycker jag du har varit en utmärkt mamma!!

2011-04-11 @ 11:36:35
Sara

Ni är för gulliga. Kram till er båda!

2011-04-11 @ 12:56:47
URL: http://saracla.blogg.se/
Diana

Vännen, man måste få gnälla lite, det är bara så! O ni kommer klara allt gallant när lillan kommer. Vem vet, hon kanske kommer sova hela nätter =) Det är bara att höra av dig om du vill prata... Stor kram, Diana

2011-04-11 @ 14:22:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0