Nytt nytt nytt

Kom just in från en promenad i regnet med Hjalmar. Överaskande friskt och skönt att gå i spöregn när solen kikar fram mellan molnen. Nu ligger lillen kvar ute i vagnen så jag tänkte försöka hinna blogga innan han vaknar. Sitter jag här när han är vaken så blir vi ovänner.. han gör allt för att få uppmärksamhet om han inte får slå på tangentbordet...

Lite bilder bjuder jag på igen...


Grabben syns knappt under regnskyddet! :)


I går fick Hjalmar en ny matta till sitt rum. Vi har ju länge tänkt köpa en så att han har nåt mjukare att sitta och leka på, men jag ville ha en rund gräsgrön matta och Patrik tyckte att det skulle vara bilbana på. Nu fick jag som ni ser kompromissa... men det blir nog bra.


Sedan blev det lite nya leksaker oxå. Hjalmar var jättenöjd, så nöjd att han vaknade flera gånger i natt och ville leka! Det fick han inte.. men i morse dundrade han rakt in på sitt rum och lekte och lekte.


Kan inte låta bli att tänka på "sveriges elake kock" Alexander Nilsson när jag ser Hjalmars docka Larry.. är det bara jag som ser likheten?? Hittade inte så bra bild på Alexander men...


Hmmm.. hade tänkt bjuda på en före och efter bild på köket men lyckas inte hitta före-bilden!
Så här ser vårt lilla lilla kök ut nu iaf.. Nu är det stolar och bord som behöver målas. Någon som känner nån som sprutmålar möbler för billig peng?? ;)





Kommentarer
Maria

Hör med Västermalms skola, vet att eleverna där kan måla om skåpluckor till bra priser iaf...kanske de tar möbler också.

2010-09-17 @ 15:33:03
URL: http://rymdsylt.blogspot.com
J

Fint det blev i köket!

Larry är också fin..

2010-09-17 @ 20:15:18
Zara

Hahaha...joo, jag ser likheten=) Köket blev toppenfint,kul! Ha en skön helg! Kram

2010-09-18 @ 10:46:29
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0