Det blir inte alltid..

...som jag har tänkt.

Hjalmar blev jätteförkyld med feber helt plötsligt. Sov i tiominutersintervaller i natt så det blev typ ingen sömn alls för mig. Stackarn var jätteledsen och snorig och febrig. Sedan har det hållit i sig hela dagen. Jag funderar på om det beror på att det kommer två tänder nu samtidigt. Läser man om tandsprickningen så ska de ju inte få feber men ändå hör jag så många som fått det.. så jag vet inte.
 
Nu är iallafall köket och Hjalmars rum klart! Lovar att lägga in nya bilder snart!
Men nu säger jag godnatt, är helt slut.


Kommentarer
Kicki

Tråkigt att Hjalmar är sjuk. Jag har också hört många som sagt att de kan få feber när de får tänder. Hoppas han mår bättre idag och att du får sova lite. Kram!

2010-09-03 @ 10:35:24
Zara

Hejhej, uscha då. Låter inte alls roligt. Hoppas du får sova bättre i natt och att förkylningen blir bättre för lillkillen. Det verkar vara många som är förkylda nu så vi bara väntar på att den ska komma hit snart oxå....kram

2010-09-03 @ 12:27:09
URL: http://koccoz.blogg.se/
kristin

eller så är det en vanlig förkylning...

2010-09-04 @ 10:36:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0