Massa bilder!

Rensade kameran på 400 bilder så jag tänkte lägga ut några här.  Det blir mest att vi fotar Hjalmar. Hade kameran med på 30-årsfesten oxå men de flesta bilderna var suddiga... att vi inte märkte det under kvällen fattar jag inte! ;)


Hjalmar har en favoritbok som han "läser" flera gånger varje dag! En massa bilder på djur.. alla säger "muuu" enligt honom.


Eftersom vi börjat elda inne lite smått fick vi lov att skaffa grind till kaminen. Nu är den lite mer skyddad iaf. Inte så snyggt men bättre än jag vågade hoppas på.


Falukorvsbitar är nam nam!


Duktig kille! :)


Förra helgens 30-årsfest var kanon! :) Jubilaren hade oxå skoj som det såg ut! ;)

Några mingelbilder..


Nu blev det en massa bilder i detta inlägg.. Avslutar med en bild på vår badpojke!


Kommentarer
Zara

Jag gillar bilder=) Alltid lika skoj att titta på, kram!

2010-10-12 @ 14:59:36
URL: http://koccoz.blogg.se/
Anette

Jag gillar oxå bilder :-D

2010-10-12 @ 20:46:38
URL: http://anettenyberg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0