Tidsbrist och sömnbrist!

Timmarna på dygnen räcker inte till för mig just nu. Det är så mycket jag vill hinna göra och en hel del som måste göras... Det blir inte mycket tid över då jag sällan är hemma före halv sju på kvällarna... Först måste vi äta och sedan är det dags att lägga Hjalmar innan disk och andra hemmasysslor tar vid. Jag har en massa nya bilder som jag tänkt lägga in men det blir inte i dag. Nu måste jag sova, är så trött så jag vet inte vad!!

Hoppas att jag kan ta mig lite tid i morgon att uppdatera mer. Och att jag ka kunna läsa igenom några av er andras bloggar lite bättre!

Min stora älskling fyller år i dag så vi har haft kalas. :) GRATTIS ÄLSKADE PATRIK!! Du är bäst. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0