Sjuklingar..

Här hemma har magsjukan slagit till. Länge sedan jag var så sjuk, fy vad hemskt. Feberfrossa, diare och monsterkräkningar.. Som tur är så har Hjalmar klarat sig än så länge. Jag håller alla tummar jag kan för att han ska få slippa! Patrik kom hem tidigare från jobbet för att ha hand om Hjalmar då jag knappt tagit mig ur sängen men hans mage började krångla nästan på en gång den med.

Vi som har skitmycket att göra! Patrik är ute och fixar med sin bil nu som ska besiktas i morgon och jag borde väl göra nån nytta här inne men jag skulle helst bara lägga mig i sängen igen. Skulle behöva tvätta så att vi har rena kläder inför finlandsresan i helgen.. hoppas verkligen att det är borta i morgon!


Kommentarer
Zara

Uscha vad trist! Blää, för magsjuka! Unna dig en dag vila och ta tag i resten imrgn. Skit i huset och kör bara på tvätten...huset kan städas en annan dag, det är ju inte så att ni ska ha gäster eller hur? Prioritera bara det viktigaste och vila och ta det lungt resten av tiden. Krya på er! Massa kramar!

2010-05-12 @ 11:52:34
URL: http://koccoz.blogg.se/
Anonym

Hej!



Vad kul att få titta in till din blogg. Vad fin liten kille ni har, ser så busig och glad ut! Grattis till bröllopet i sommar!



/ Heléne H

2010-05-12 @ 21:04:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0