Länge sen..

Ja nu var det länge sedan jag uppdaterade... Var i Kramfors över helgen, där vi träffade brorsan och Kristin, var en sväng till farmor på rehab i Sollefteå och så träffade vi såklart mina föräldrar och P.s mamma och bonuspappa. Det blir rätt intensivt när vi åker upp, man vill ju hinna träffa alla. Tyvärr blir det ändå oftast så att någon får mindre tid och så har man dåligt samvete för det.

På måndag var vi på babysim och lillen njöt för fullt även denna gång! Så nu har vi anmält oss till fortsättningskursen i höst oxå. :)
Tisdag och onsdag var vi utan både internet och telefon!  Jag kände mig ganska avskärmad... speciellt då vi i föräldragruppen brukar ha kontakt på facebook och hade bestämt träff hemma hos oss i går. Men det gick ju bra ändå. Vi blev inte så många men det är så mysigt att träffas. Jag kommer sakna det skitmycket när jag börjar jobba om mindre än två veckor! Ångest!! Jag hoppas verkligen att vi kan hålla kontakten fast vi börjar arbeta. I höst när jag är hemma så verkar det som om de flesta andra mammorna kommer börja jobba.

Jaja, det fixar sig nog... Jag tänkte att jag skulle höra med Ica om jag kan få jobba några kvällpass i höst så sparar vi in några dagar. Som det är nu så rullar dagarna iväg och pengarna räcker ändå inte till.

Nu tänker jag inte skriva mer utan ska passa på att gå ut i solen medans Hjalmar sover ute i vagnen. Gick en prommis tidigare för att han skulle somna och det var så skönt!

P.S. Ska försöka klämma in ett till inlägg i eftermiddag.. har ju så mycket spännande som händer. ;)


Kommentarer
Zara

Hmm, det sista du skrev lät ju spännande=) Vad kan det vara för spännande som händer framöver mån tro?



Här lyser solen med, härligt. Dock blåser det lite kallt och just nu hittar jag inget riktigt bra lä-läge, men man blir ju glad av själva solen oxå=)

Kram på dig.....uscha vad jag svammlade här på din blogg då...sorry vännen:)

Kram

2010-05-06 @ 12:06:33
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0