Ingen tid eller ork över nu

Har som rubriken säger varken tid eller ork att prioritera bloggen just nu.. om några dagar har jag kanske vant mig vid att jobba igen och blir bättre på att uppdatera oftare.

Patrik är ju hemma med Hjalmar på dagarna nu och såhär mysigt har de det! Lite avis blir jag allt på att de får vara ute och leka i finväder! :)


I helgen var vi till Helsingfors för att fira Patriks mamma som fyllde 60. Vi hade gruvat oss länge inför resan men den blev bättre än vi vågat hoppas på. Familjefejderna som befarades uteblev och det var ganska god stämmning trots olika viljor och ovänskap i familjen. Men det är verkligen skillnad att resa med barn..!!
Att trängas med lillen i en liten båthytt, äta middagar sent på kvällen då Hjalmar borde sova men inte kan slappna av i all röra, släpa honom på tåg, buss och båt kändes inte som någon bra idé direkt. Vi var alla sjukt nöjda att få komma hem och sova i vår egna sängar och ha lite lugn och ro. Hjalmar hade nog saknat sin gåstol, han tog en tur direkt till alla de ställen han brukar gå till här hemma. Han är så underbar vår lilla kille. Så glad och social.

Här försökte vi leka lite i hytten...


Nu är det dags för sängen! Dagarna och kvällarna flyger iväg nu! Zzzzzzzz....


Kommentarer
Diana

Men jag kan bara säga detsamma! Storkillen som kan sitta helt själv! Skönt att det gick bra på resan, men jag förstår att det kändes bökigt. Du får berätta lite mer när vi ses nästa gång :) KRAMIS!!!

2010-05-20 @ 10:12:05
Zara

Skönt att resan gick så bra ändå=) Men det är ju så: borta bra men hemma bäst=) Hoppas jobbandet går bra.

Kram

2010-05-20 @ 11:27:18
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0