Vårkläder!

Hjalmars mormor och morfar hälsade på i helgen och vi hade det så mysigt! :) Med sig hade de en ny vårjacka med passande mössa och vantar till Hjalmar. Han blev så himla fin i de nya kläderna!



I går träffade vi mammor och bebbar från föräldrautbildningen ute hos Maria och "stor-Hjalmar". Så roligt att träffas och lära känna varanndra bättre. God lunch fick vi oxå! Jag hoppas att vi kan fortsätta att träffas många fler gånger, det är så roligt att få träffa andra med bebisar i samma ålder.

I dag har Hjalmar och jag varit på babysång och öppna fsk igen... det är så mysigt att gå dit. Man märker att Hjalmar tycker att det är roligt och sedan är han ganska så trött och nöjd när vi kommer hem. I dag promenerade vi till Ica en sväng efter öppna... packade varukorgen i vagnen full och sedan traskade vi hem för att få lite mat i våra magar. Åt lite och sedan var lillen trött igen så jag la honom i vagnen och satte mig själv i snöhögen här utanför. Det var så soligt och härligt så jag lutade mig bakåt en stund och somnade till i några minuter... vaknade av att jag var iskall och blöt på både rumpan och ryggen, varför är de så jäkla små våra sittunderlag!? Måste fixa bättre att sitta på.. sedan ska jag sitta där och sola i massor framöver! :)





Kommentarer
Zara

Härligt! Älskar våren! Söt han blev lillkillen i sina nya kläder :) Hoppas solen lyser imrgn med! Kram

2010-03-16 @ 17:42:21
URL: http://koccoz.blogg.se/
Sara

Vilken goding alltså. Jag förstår att han var värt åtta års kämpande..



Jag ville egentligen bara säga tack för din kommentar inne hos mig, efter min gästblogg hos Muppsan.



Det är "skönt" att höra att det finns folk som har det värre, och som har lyckats.

Just nu inväntas mensen för att sen starta nästa FET som jag hoppas leder till en bebis..



Kram Sara

2010-03-17 @ 15:10:46
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Emelie

Vilken sötnos ni har :) Jätte fin var han i grönt också :)

2010-03-17 @ 15:31:42
URL: http://emelienorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0