Då känner jag mig rik

Är skittrött så det blir en snabbis igen...  sedan sängen!

Tog mig i kragen och klev upp i tid i morse för att hinna till babysång och öppna förskolan och jag är så glad att vi tog oss i väg för det är ju så roligt. :) Roligt att få träffa Mari och hennes Isac som kommit hem igen oxå!

När vi kom hem var det dax för lunch till både Hjalmar och mig och så pysslade vi på här hemma i några timmar tills Patrik kom hem. Jag hade förberett en lång handlingslista, tänkte försöka mig på att göra en matlista så jag hade letat upp lite nya recept som ska provas..

Vi åkte till Lidl och handlade en massa frukt och grönsaker för jag har hört att de skulle ha bra priser och bra grönsaker. Annars brukar vi aldrig handla där.. var där nån gång när de nyss hade öppnat i Sundsvall och då tyckte jag att det var mest chokladen som var bra. Men de hade faktiskt en massa fräscha grönsaker och frukter så vi handlade allt sånt där. Sedan var vi på Citygross och handlade resten, dit har vi inte heller varit på evigheter. Jag gillar Citygross oxå.. framförallt köttdisken med massor att välja på. Så nu är kyl, frys och skafferi välfyllt igen.... det är ju så skönt. När kylskåpet är fullt och fruktfatet är fullt, då känner jag mig rik.

I morgon tänkte jag promenera med Diana till bvc och väga våra små killar... jag hoppas att Hjalmar har gått upp som han ska. Han kräks hela hela tiden så jag tycker att det borde inte finnas nåt kvar att växa på. Fast han är ju inte spinkig iaf.



Lillälsklingen har nu märkt att han har fötter som man kan försöka fånga. Han är superkoncentrerad och blir så frustrerad när han tappar taget om tårna! :)



Kommentarer
Kicki

Haha! Så söt han är!

Tycker du är duktig som orkar allt från att prova nya recept till babysång!

2010-03-03 @ 10:19:44
URL: http://mesteljest.blogspot.com/
kristin

hihi

2010-03-03 @ 16:11:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0